FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Ile sztuk (minimalnie) danego produktu muszę zamówić ?

Każdy produkt ma ustaloną ilość sztuk w paczce. Dlatego pod każdym produktem umieszczamy informację jak są pakowane, po ile sztuk.

np: kurtki i płaszcze (4-5szt.)

      bluzy, bluzki i swetry (10-12szt.)

      spodnie, legginsy (10-12szt.)

      buty (12par)

Czy można wybrać jeden kolor z danego produktu?

W naszej ofercie mamy produkty od różnych producentów, dlatego pod każdym produktem umieszczamy informację czy dany produkt można wybrać pod względem koloru. Są produkty, których można wybierać kolory, ponieważ mają rozmiar uniwersalny. Natomiast produkty, które mają rozmiarówkę, są pakowane paczkami.

Jak mogę zamówić na Baobei.pl?

Po zalogowaniu na http://baobei.pl/moje-konto/ będzie można dodać produkty do koszyka, a następnie przejść do finalizacji zamówienia. Przyjmujemy płatność kartą, przelewem tradycyjnym oraz przez Paypal.

Zamówione produkty dotrą do ciebie w ciągu 48 godzin. W przypadku zamówień zagranicznych zajmie to dłużej, zależy od kuriera oraz twojej lokalizacji.

Czy mogę kupić produkty w sklepie stacjonarnym?

Nasza hurtownia prowadzi działalność online jak i również stacjonarnie. Naszą lokalizację znajdziesz na naszej stronie pod adresem: baobei.pl

Czy można składać zamówienie na Whatsapp, Viber lub Facebook?

Tak, przyjmujemy zamówienia na social mediach takich jak Whatsapp, Viber czy Facebook. Nasz numer kontaktowy jest podany na prawym górnym rogu na naszej stronie internetowej. Tam otrzymasz odpowiedzi na twoje wątpliwości.

Czy mogę zamówić przez telefon?

Tak, przyjmujemy zamówienia telefoniczne. Obsługujemy w języku polskim oraz angielskim.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Zamówienie realizujemy do 5-ciu dni roboczych. Ze względu na to, że jest to sprzedaż hurtowa, czasami może zabraknąć towaru na magazynie, a w krótkim czasie byłaby dostawa, to wtedy czekamy aby uzupełnić zamówienie przed wysłaniem.

Czy można zadzwonić po pomoc lub wsparcie przy zamówieniu?

Tak, Baobei chętnie towarzyszy klientom przy zakupie, staramy się aby klienci mogli kupić towar który im jest najbardziej potrzebny. Dlatego można do nas zadzwonić po radę online!

Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, jak najbardziej istnieje taka możliwość.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia, które zostało już opłacone, ale nie dostarczone?

Jeśli zamówienie nie było jeszcze opłacone, istnieje taka możliwość. Jeżeli jednak już zostało opłacone, w celu rezygnacji prosimy o kontakt na numer podany na naszej stronie internetowej. Zwrot powinien nastąpić w ciągu 14 dni roboczych.

Czy mogę anulować zamówienie, które już zostało zrealizowane?

Zamówienie, które zostało już zrealizowane i dostarczone, nie ma technicznej możliwości na rezygnacje.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji wynosi od 1-3 dni roboczych.

Ile trwa czas oczekiwania na dostawę?

Czas dostawy zależy od wybranego kuriera. Jeżeli zamawiasz na terenie polski, doręczenie nastąpi w ciągu 48h (jeżeli nie było żadnych utrudnień). Jeżeli zamawiasz na terenie europy, będzie dłuższy czas oczekiwania. W zależności w jakim kraju się zamówiło.

Gdzie mogę śledzić status zamówienia?

Status zamówienia możesz zobaczyć po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej.

Czy Baobei dostarcza towar zagranicę?

Tak, nasza firma dostarcza paczki do krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwecja, Słowenia, Wielka Brytania, Węgry, Włochy, Ukraina.

Co zrobić jeżeli paczka została dostarczona uszkodzona?

Prosimy skontakować się z firmą kurierską w celu złożenia reklamacji.

Co zrobić w przypadku otrzymania paczki ze złym towarem?

Prosimy w ciągu 14 dni odesłać otrzymany towar wraz z informacją czy chcieliby państwo wymienić na poprawny towar, czy zwrot środków na konto. Za wszelkie niezgodności przepraszamy.

Co zrobić jeżeli nie udało się odebrać paczkę dostarczoną przez kuriera?

Jeżeli z jakiegoś powodu nie udało ci się odebrać przesyłkę od kuriera, prosimy o kontakt z działem obsługi danej firmy kurierskiej tego samego dnia i poprosić o ponowną próbę doręczenia.

Ile kosztuje dostawa?

W Baobei za każdy karton do 30kg klient zapłaci 30 PLN.  

Czy można płacić gotówką w Baobei?

Jeżeli kupujesz u nas stacjonarnie, przyjmujemy płatność wyłącznie gotówką. Można również zapłacić gotówką jeżeli wybrało się sposób dostawy za pobraniem.

Jakie metody płatności są akceptowane w Baobei?

W Baobei akceptujemy wiele możliwości zapłaty – Przelewy24, PayPo, PayPal, płatność kartą visa lub mastercard.

Gdzie znajdę dane do zrobienia przelewu?

Dane do przelewu znajdziesz w zakładce ,,KONTAKT’’ na naszej stronie internetowej.

Ile mam czasu na zwrot zamówionego towaru?

Masz 24 godzin na powiadomienie nas o uszkodzonym towarze, licząc od dnia i godziny odebrania przez Ciebie naszą paczkę. Na wysyłkę zwrotu towaru również 24 godzin. 

Ile trwa zwrot środków w przypadku zwrócenia towaru?

Na zwrot środków mamy 14 dni, licząc od dnia odebrania przez nas przesyłkę od klienta.

Czy można zwrócić towar który był uszkodzony przeze mnie?

Nie można zwrócić towaru, który został uszkodzony przez klienta.

Gdzie mogę się skontaktować w sprawie zwrotu?

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na naszą infolinię pod numerem: +48 579 246 096 lub napisz maila do nas pod adresem: baobei.bok@gmail.com

Czy można zrobić zwrot osobiście?

Niestety nie, nasza firma przyjmuje zwrot tylko przez kuriera.

Czy można wymienić produkty?

Niestety nie, można wyłącznie zrobić zwrot w ciągu 14 dni.